Post al blog de Rosa Clará

Captura de pantalla 2013-11-21 a les 13.09.12

El passat dia 18 de novembre Rosa Clará va publicar un post sobre la núvia del mes que ha dedicat a l’Eva, una noia que es va casar amb un vestit de la firma catalana.

L’Eva i el Carlos es van comprometre públicament a la Masia de Castelladral i el reportatge de Rosa Clará descriu minuciosament tots els detalls que van envoltar l’enllaç: des de la tria del vestit, fins als preparatius ‘in situ’, sobre el càtering i el ram de núvia.

És aquí on l’Eva, la núvia, fa esment a La Flor, encarregada de decorar tot el casament i de dissenyar i crear el ram que tant havia somiat.

“La confección del ramo y la decoración de la boda la realizó Cristina de La Flor (Manresa). Una persona con una delicadeza y una sensibilidad que se nota en cada trabajo que realiza. Desde que vi mi vestido tuve clarísimo como tenía que ser mi ramo de novia. Debía estar hecho con flores de un color intenso, y el color escogido fue el fucsia, uno de mis colores preferidos.”

L’Eva confessa que no va veure el ram acabat fins que el padrí de boda li va entregar el mateix dia. “Una anécdota bonita fue que yo no había visto el ramo hecho antes (le dije lo que quería a mi florista pero no hicimos ninguna prueba) así que lo vi por primera vez cuando Toni, el hermano de Carlos y padrino de la boda, me lo entregó. Fue un momento muy especial porque de repente vi MI ramo, el que exactamente había imaginado. Fue muy bonito.”

Podeu llegir tot el POST sencer clicant AQUÍ.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s