Benvinguts!

Hola, us presentem el que serà l’espai de comunicació de LA FLOR.

El motiu d’aquest blog, és poder tenir una plataforma que ens permiti compartir totes les coses, experiències!, que ens passen tant aquí a al botigueta del carrer Barcelona de Manresa, com a fora d’aquestes quatre parets. És a dir, una de les tasques importants que fem és gestionar i produir l’art floral que moltes parelles ens confien per al seu casament. Aquesta és una part important de la nostra feina i és la que dóna, potser, ara per ara més sentit a tot el que a la botiga fem.

Tot i explicar el que fem relacionat amb els casaments, en aquest espai també us parlarem de com vivim les grans dates de l’any. És a dir, us parlarem de les últimes tendències en decoració nadalenca, us explicarem les nostres propostes per a Sant Jordi, el Dia de la Mare o Tots Sants.

Per començar aquesta aventura, que també serà una mica vostra, us volem mostrar unes fotos magnífiques d’un casament fet a La Garriga de Castelladral on hi vàrem treballar.

Passin i vegin! 😀

Anuncis

14 thoughts on “Benvinguts!

  1. Fa cosa d’un any aproximadament mentre un dia aparcaba el cotxe al carrer barcelona de manresa vaig veure una petita botiga que em va cridar molt l’atencio. M’enrecordu que vaig entrar i vaig demanar per unes caixes de fusta que tenia al carrer.Aleshores es on vaig coneixer la Cristina una noia que desde primer moment em va transmetre la passio per la seva feina. Arrel d’aquell dia la flor i la Cristina van estar apuntades a l’agenda i quan el joan em va demanar per casar-me vaig tenir clar que ella vs flors tenien de formar part del dia mes especial de la meva vida. Evidentment va estar impecable cuidant els detalls al maxim. Avui quan he vist el blog m’ha transmes com es la flor i la Cristina , m,ha recordat els mesos previs casament i la il.lusio i ganes que tenia. Felicitats per aquest nou blog i molta sort!! Us seguire!

  2. Que xuloooo!!! Ens encanta que hagueu fet el blog!! Així us podrem seguir encara més! Ens veiem aquest diumenge a la Garriga!

    Esther i Ramon

  3. Reina m’encanta com a quedat!!! No esperava menys de tu, enhorabona i saps que sempre tindràs un raconet molt especial en els nostres cors. Gràcies per fer que el nostre dia fos especial. Un petonassss

  4. Holaaaaaaa Cristina !!!
    Quant d temps ….que bonic tot el que fas , com sempre esclar !!! 🙂
    T’envio moooolts petonets , desd Las Vegas ( Nevada ) h: 07 :11 pm

  5. Preciós blog Cris! S ‘entén ml clarament el q vols transmetre, la teva passió per les flors i plantes, és a les vides de tota persona. Ens envolten a les cases, als carrers i a plena natura. Fas que aquells moments festius i el dia més important de les nostres vides, cobrin una harmonia, vida més profunda, energia i encant únics. T ‘adaptes i et recrees amb tota petició que et demanen al més mínim detall i no és fàcil. T ‘entregues amb ànima, cos, mans i una ment privilegiades que sempre pensa i s ‘esforça a estar a la última…pq saps q el més important és que el resultat de cada encàrrec, sigui l ‘esperat o molt millorat per cada client. Va ser un plaer comptar amb tu el dia del nostre casament i de ben segur en futures ocasions! Ets un encant d dona! Felicitats pel blog i estarem al corrent mes a mes dels teus treballs! Una forta abraçada :-*

Deixa un comentari

